Konkurs na stanowisko - Referenta Referatu Oświetlenia i Infratruktury Teletechnicznej |
|
|
31.12.2020. |
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy: | - wydawanie decyzji lokalizacyjnych dotyczących umieszczeń urządzeń w terenach zarządzanych przez MZD Kielce
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma, interpelacje
- prowadzenie rozliczeń rachunków za energię elektryczną zużytą przez punkty odbioru energii elektrycznej
- prowadzenie rejestracji przepływu dokumentów wewnątrz wydziału
- współpraca z wydziałem zamówień publicznych przy prowadzeniu postępowań przetargowych
- prowadzenie sprawozdawczości z przygotowania realizacji inwestycji
| Wymagania związane ze stanowiskiem pracy - niezbędne (formalne): | - posiadanie obywatelstwa polskiego,
- kwalifikacje zawodowe:
- wykształcenie: wyższe techniczne
| Wymagania związane ze stanowiskiem pracy - dodatkowe (będące przedmiotem oceny): |
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- niekaralność
- posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku elektrotechnika
- posiadanie co najmniej trzyletniego doświadczenia zawodowego
- znajomość Kodeksu Postepowania Administracyjnego, Ustawy o drogach publicznych
- umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość programów: MS Office
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, profesjonalizm i odpowiedzialność
| Miejsce wykonywania pracy:
| Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7 25-395 Kielce
| Warunki pracy:
| Liczba lub wymiar etatu: 1,0 Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie jednostki oraz na terenie miasta Kielce, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, praca w stresie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: - narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca na parterze w budynku jednopiętrowym usytuowanym przy ul. Prendowskiej 7. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
| Wymagane dokumenty i oświadczenia w formie papierowej: | - CV
- list motywacyjny,
- kopia dowodu osobistego
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie
| Składanie dokumentów: | Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty należy składać do 31.12.2020 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Miejsce składania dokumentów
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach ul. Prendowskiej 7 25-395 Kielce pokój nr 103
| Inne informacje: | W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6% Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referenta Wydziału Infrastruktury Technicznej". Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nieodebrane dokumenty nie będą odsyłane). W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855. | Do pobrania:
| Ogłoszenie o naborze
| |
Zmieniony ( 14.12.2020. )
|