Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa chodnika i oświetlenia wzdłuż ul. Skra |
|
|
08.05.2020. |
Gmina Kielce - Miejski ZarzÄ…d Dróg w Kielcach, (zwany dalej „ZamawiajÄ…cym”), zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej PZP, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP unieważnia postÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa chodnika i oÅ›wietlenia wzdÅ‚uż ul. Skrajnej w Kielcach na odcinku od ul. Malików do posesji nr 72”
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postÄ™powaniu do ZamawiajÄ…cego wpÅ‚ynęły 2 oferty. Najkorzystniejsza oferta zostaÅ‚a zÅ‚ożona na kwotÄ™ 190 035,00 PLN. Cena brutto najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotÄ™, którÄ… ZamawiajÄ…cy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 100 000,00 PLN. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotÄ™, którÄ… ZamawiajÄ…cy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zachodzi przesÅ‚anka do unieważnienia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego. W zwiÄ…zku z powyższym postanowiono jak w sentencji. |
Zmieniony ( 05.02.2021. )
|