Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Utrzymanie i konserwację drogowych sygnalizacji świetlnych i sygnalizacji ostrzegawczych ze znakiem D-6 na terenie miasta Kielce w latach 2019 – 2020
wybrana została oferta następującego Wykonawcy:
Waldemar Boleń Zakład Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Waldemar Boleń 25-346 Kielce, ul. Zagórska 95
za cenę brutto: 1 091 087,24 zł. (słownie: jeden milion dziewięćdziesiąt jeden tysięcy osiemdziesiąt siedem złotych 24/100.) Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP oraz w SIWZ i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, tj. 100,00 pkt.
|