Unieważnienie postępowania - Etap II - Poprawa efektywności energetycznej Kielc poprzez modernizację |
|
|
30.11.2018. |
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej PZP, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej Kielc poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w gminie Kielce Etap II – ul. Podklasztorna, Jagiellońska, Mielczarskiego
zostało unieważnione
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty. Najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę: 1 698 890,42 PLN. Cena brutto najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 1 230 016 PLN, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. | Dokumenty do pobrania:
| | |
Zmieniony ( 15.02.2019. )
|