Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Piekoszowskiej w Kielcach, na odcinku od skrzyżowania z ul. Malików do granic miasta – oznaczonych jako działki ewidencyjne numer: 613/2 o pow. 1.6694 ha (obr.0008), 10/2 o pow. 0.3396 ha i 36 o pow. 0.2388 ha (obr.0003).
wybrana została oferta następującego Wykonawcy:
STARGEO Mateusz Starzęba ul. Dewońska 17/15 25-637 Kielce
za cenę brutto: 27 250,00 zł. (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100.) Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP oraz w SIWZ i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, tj. 100,00 pkt.
|