Unieważnienie postępowania - Konserwacja i eksploatacja urządzeń infrastruktury oświetlenia uliczneg |
|
|
09.08.2018. |
1. Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), działając zgodnie z wyrokiem KIO nr 1215/18 z dn. 05.07.2018r., unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej dokonaną pismem WZP.26.1.02.2018 z dnia 08.06.2018r.
2. Zamawiający informuje, że uwzględniając zalecenia ww. wyroku dokonał powtórzenia czynności badania i oceny ofert oraz działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, zawiadamia, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP.
| Dokumenty do pobrania:
| | |
Zmieniony ( 15.02.2019. )
|