Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę dodatkowego oświetlenia przejść w ciągu ul. Krakowskiej w Kielcach’’ w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce.
wybrana została oferta następującego Wykonawcy:
Mariusz Śnioch Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ENERGOTECH Mariusz Śnioch Domaszowice 181 J, 25-351 Kielce za cenę brutto: 169 740,00 zł. (słownie: sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemste czterdzieści złotych 00/100.) Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP oraz w SIWZ i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, tj. 90,00 pkt.
|