Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Konserwację i eksploatację urządzeń infrastruktury oświetlenia ulicznego, iluminacji oraz punktów poboru energii do celów okazjonalnych na terenie miasta Kielce
wybrana została oferta następującego Wykonawcy:
Sylwester Galus „ELPEX” Przyjmo, ul. Dolna 2 26-085 Miedziana Góra
za cenę brutto: 2 992 577, 63 zł. (słownie: dwa miliony dziewięćset dziewięcdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt siedem złotych 63/100.) Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP oraz w SIWZ i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, tj. 90,00 pkt.
|