Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Wrzosowej w Kielcach na odcinku od ulicy Czachowskiego do skrzyżowania z aleją Popiełuszki – oznaczonych numerami działek: 171/18 o pow. 0,0145 ha, 171/25 o pow. 0,0390 ha, 171/26 o pow. 0,8007 ha i 1391/10 o pow. 0,9602ha (obręb 0024). wybrana została oferta następującego Wykonawcy:
Tadeusz Starzęba Wycena Nieruchomości i Usługi Geodezyjne Tadeusz Starzęba ul. Dewońska 17/15, 25-637 Kielce
za cenę brutto: 11 000, 00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100.) Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP oraz w SIWZ i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, tj. 98,00 pkt.
|