Unieważnienie postępowaniia - Ul. Piekoszowska - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej |
|
|
15.05.2017. |
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Piekoszowskiej na odcinku od ul. Jagiellońskiej do ul. Podklasztornej – oznaczonych numerami działek: 526/9 o pow. 0,0256 ha i 526/11 o pow. 1,3609 ha (obręb 0009) w Kielcach. zostało unieważnione na podst. art 93 ust. 1 pkt 6 Pzp
| Dokumenty do pobrania:
| | |