Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Poprawa efektywności energetycznej Kielc poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w gminie Kielce" wybrana została oferta następującego Wykonawcy:
ZADANIE I Michał Stelmasiński "EMS plan"Projekty instalacji elektrycznych ul. Świtezianki 11/14 31-563 Kraków ZADANIE II Michał Stelmasiński "EMS plan"Projekty instalacji elektrycznych ul. Świtezianki 11/14 31-563 Kraków ZADANIE III Michał Stelmasiński "EMS plan"Projekty instalacji elektrycznych ul. Świtezianki 11/14 31-563 Kraków za cenę brutto: ZADANIE I - 57 888, 52 (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem złotych 52/100.) ZADANIE II - 78 768, 86 (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy siedemset sześćdziesiąt osiem złotych 86/100.) ZADANIE III - 58 602, 17 (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset dwa złote 17/100.) Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP oraz w SIWZ i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, tj. 100 pkt.
|