Unieważnienie przetargu - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalające |
|
|
16.02.2017. |
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na prowadzenie robót dla inwestycji pn.: Budowa i modernizacja sieci ścieżek rowerowych w Gminie Kielce jako element zrównoważonej mobilności miejskiej. Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV
zostało unieważnione na podst. art 93 ust. 1 pkt 4 Pzp dla Zadania I, II, III oraz na podst. art 93 ust. 1 pkt 1 Pzp dla Zadania IV
| Dokumenty do pobrania:
| | |
Zmieniony ( 19.01.2018. )
|