Menu Content/Inhalt
Start arrow Zamówienia Publiczne arrow Archiwum zamówień publicznych arrow Rok 2017 arrow Unieważnienie postępowaniia - Ul. Piekoszowska - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej
Unieważnienie postępowaniia - Ul. Piekoszowska - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
15.05.2017.
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 93  ust. 3  pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP,  że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:

Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Piekoszowskiej na odcinku od ul. Jagiellońskiej do ul. Podklasztornej  – oznaczonych numerami działek: 526/9 o pow. 0,0256 ha i 526/11 o pow. 1,3609 ha (obręb 0009) w Kielcach.

zostało unieważnione na podst. art 93 ust. 1 pkt 6 Pzp

 

 

 Dokumenty do pobrania:
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
designed by made your web.com