Unieważnienie postępowania - Ul. Kaczorowskiego - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykona |
|
|
02.06.2017. |
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa oświetlenia ulicy Kaczorowskiego, Niskiej, Starodomaszowskiej" zostało unieważnione na podst. art 93 ust. 1 pkt 4 Pzp
| Dokumenty do pobrania:
| | |
Zmieniony ( 19.01.2018. )
|