Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późniejszymi zmianiami), zwanej dalej Pzp, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości objętych decyzją Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 12.05.2016 r. znak: IN-III.7820.1.1.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania polegającego na budowie nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 764 – połączenie ulicy Tarnowskiej z Rondem Czwartaków wraz z budową pętli autobusowej i parkingu przesiadkowego w rejonie ulicy Tarnowskiej w Kielcach – oznaczonych numerami działek – 855/2, 855/3, 1384, 171/90, 851/11, 862/4, 1372, 1373, 1196/12, 1196/17, 1343/112, 1343/17, 1343/18, 1760/1, 1790, 1229/8, 1229/12, 1229/14, 1229/16, 1229/18, 902/1, 902/3, 1198/1, 853/1, 1210/1, 1203/1, 1200/1, 1771/1, 1163/14, 1163/15, 871/9, 1162/2 (obręb 0024) zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postepowaniu wpłynęła 1 oferta. Cena brutto oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 PZP w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
|