Menu Content/Inhalt
Start
Witamy na stronach Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach
Rondo Czwartaków - zmiany w organizacji ruchu
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach informuje, że firma Skanska realizująca budowę ul. rtm. W. Pileckiego od dnia 05.05 br. (w godzinach popołudniowych) planuje wprowadzić zmiany w organizacji ruchu w rejonie ronda Czwartaków.
Zostanie na nim zlikwidowany ruch okrężny, przejazd możliwy będzie w obu kierunkach wyłącznie w ciągu ulic Wrzosowa – Wojska Polskiego (DW 764). Zamknięta dla ruchu kołowego zostanie ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Domki do ronda Czwartaków oraz ul. Grota-Roweckiego na odcinku od ul. Poligonowej do ronda Czwartaków. Objazd ulicy Grota – Roweckiego do ul. Wojska Polskiego w obu kierunkach zostanie wyznaczony Teligi – Starzyńskiego/Dąbka. 
Zamknięta dla ruchu kołowego zostanie ponadto ul. Karskiego w obszarze budowy. Dojazd do ul. Karskiego możliwy będzie od strony ul. Wrzosowej.
Zmiany w organizacji ruchu obowiązywać będą do odwołania.
 
Zmieniony ( 08.05.2017. )
 
Skargi i Wnioski
W sprawach skarg i wniosków funkcjonowania Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach, Dyrektor MZD przyjmuje raz w tygodniu, w każdy czwartek w godz. 15:30 - 16:30, po uprzednim umówieniu, przez osobę zainteresowaną, terminu spotkania.
Termin spotkania można umówić pod nr tel 41 34-02-850.
Zmieniony ( 05.12.2016. )
 
Nowy kod pocztowy

Miejski Zarząd Dróg w Kielcach informuje, że zmianie uległ nasz kod pocztowy. W związku z powyższym prosimy o aktualizację danych w Państwa bazach informacyjnych oraz uwzględnienie nowego kodu pocztowego przy wystawianiu faktur oraz adresowaniu korespondencji.

Aktualne dane:

Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Jadwigi Prendowskiej 7
25-395 Kielce  

Informujemy jednocześnie, że pozostałe dane firmy – KRS, NIP, Regon oraz numery telefonów pozostają bez zmian.

 
Zarządzanie ruchem na drogach
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach informuje, że od dnia 01.07.2015r. zadania związane z zarządzaniem ruchem na drogach w mieście wykonuje Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym i Mobilnością Urząd Miasta Kielce. W związku z tym rozpatrywanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu będzie odbywać się dwuetapowo. W pierwszej kolejności należy uzyskać opinię w Miejskim Zarządzie Dróg w Kielcach, a następnie projekt przedłożyć do zatwierdzenia w Wydziale Zarządzania Ruchem Drogowym i Mobilnością UM Kielce.
 
Projekt organizacji ruchu należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. z 2003r. nr 177 poz. 1729 ).
 
Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym i Mobilnością UM Kielce mieści się w Kielcach, ul. Prendowskiej 7 w pokoju 43, Dyrektor Biura Jarosław Radkiewicz - pokój 52.
Korespondencję można składać na kancelarii ogólnej UM Kielce Rynek 1 lub w siedzibie WZRDiM w pokoju 43.

W Miejskim Zarządzie Dróg w Kielcach opiniowanie projektów organizacji ruchu odbywać się będzie w Wydziale Dróg i Inżynierii Ruchu ( kierownik Wydziału – Violetta Kossakowska ).
Zmieniony ( 13.02.2017. )
 
Kieleckie parkomaty - instrukcja obsługi
MZD w Kielcach informuje, że od dnia 10.03.2014 r.  w kieleckiej Strefie Płatnego Parkowania funkcjonuje system parkomatów.
MZD w Kielcach informuje, że zgodnie z uchwałą Rady Miasta w Kielcach z dnia 20.02.2014 r. dotychczasowe bilety parkingowe zachowują ważność przez trzy miesiące tj. do dnia 09.06.2014 r włącznie.
Zmieniony ( 20.01.2015. )
Czytaj całość
 
Rondo im. G.Herlinga-Grudzińskiego - zasada jazdy po rondzie turbinowym

Kierujący dojeżdżając do ronda turbinowego powinien zająć odpowiedni pas ruchu stosując się do oznakowania pionowego i poziomego. Konkretny pas ruchu doprowadzi nas do określonej ulicy wylotowej z ronda. Na samym rondzie nie będzie już możliwości zmiany kierunku ruchu na inny niż wybrany na ulicy wlotowej (przy wjeździe na rondo).  
Na rondzie im. G. Herlinga – Grudzińskiego wymalowane będzie oznakowane poziome segregujące potoki ruchu w kolorze biało-czerwonym. Przekraczanie tej linii jest zabronione.
Zgodnie z organizacją ruchu nie będzie możliwości zjazdu z ronda na ul. Czarnowską oraz wjazdu na rondo z tejże ulicy. Zakaz nie dotyczy komunikacji zbiorowej, taxi, rowerów i służb miejskich.

Istotą stosowania ronda turbinowego jest poprawa płynności ruchu oraz ograniczenie tzw. „przeplatania”, czyli zmian pasów ruchu na rondzie przez kierujących. Tym samym wyeliminowane zostają potencjalne punkty kolizji, co bezpośrednio wpływa na poprawę bezpieczeństwa ruchu.


Zmieniony ( 15.11.2013. )
 
««  start « poprz. 1 2 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 12 - 17 z 17
designed by made your web.com