Menu Content/Inhalt
Start arrow Jak załatwić... arrow Uzgodnienie dokumentacji projektowej
Uzgodnienie dokumentacji projektowej Drukuj Wyślij znajomemu
07.01.2008.
Wymagane dokumenty:

Wniosek zawierający: nazwę, dokładny adres, NIP i numer telefonu wnioskodawcy, nazwę i miejsce inwestycji, nazwę i adres inwestora.
Do wniosku należy dołączyć:
- 2 egzemplarze projektu wraz z uzgodnieniami

Miejsce złożenia dokumentów:
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach ul. Prendowskiej 7
25-384 Kielce, tel.
34-02-800, 362-15-69, 362-15-70, fax. 34-02-830
Opłaty:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej. Opłata za uzgodnienie dokumentacji projektowej wynosi:
- dla sieci osiedlowych 70 zł
- dla sieci ulicznych 90 zł
- dla gospodarstw domowych 30 zł

Wnioski zbiorowe:

- za pierwsze przyłącze 30 zł
- za każde następne do 10szt. 14 zł
- powyżej 10 szt. opłata stała 300 zł

- dla pozostałych przyłączy

60 zł
- uzgodnienie koncepcji, ZTE, opinii 70 zł
Termin i sposób załatwienia:
Wydanie uzgodnienia następuje w terminie:
  • 2 tygodnie od daty złożenia podania - w przypadku spraw nie wymagających wizji w terenie.
Podstawa prawna:
Zarządzenie Nr 12/2000 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach z dnia 24.02.2000 r. w sprawie zasad odprowadzania wód deszczowych do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej
Informacje dodatkowe:
Uzgodnienie ważne jest 2 lata od daty wydania, jeżeli MZD nie postanowi o skróceniu tego okresu. Za nielegalne włączenia do kanalizacji deszczowej lub rowów i odprowadzanie ścieków sanitarnych bez względu na stan podczyszczenia właściciel zapłaci karę do MZD Kielce wysokości 30.00 zł za każdy miesiąc nielegalnego zrzutu ścieków. Za nielegalne włączenia do kanalizacji deszczowej lub rowów i odprowadzanie ścieków deszczowych właściciel zapłaci karę do MZD Kielce wysokości 20.00 zł za każdy miesiąc nielegalnego włączenia
Wnioski do pobrania
Zmieniony ( 21.07.2010. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
designed by made your web.com