Menu Content/Inhalt
Start arrow Zamówienia Publiczne arrow Zamówienia Publiczne arrow Unieważnienie postępowania - Konserwacja i eksploatacja urządzeń infrastruktury oświetlenia uliczneg
Unieważnienie postępowania - Konserwacja i eksploatacja urządzeń infrastruktury oświetlenia uliczneg Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
09.08.2018.
1. Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), działając zgodnie z wyrokiem KIO nr 1215/18 z dn. 05.07.2018r., unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej dokonaną pismem WZP.26.1.02.2018 z dnia 08.06.2018r.

2. Zamawiający informuje, że uwzględniając zalecenia ww. wyroku dokonał powtórzenia czynności badania  i oceny ofert oraz działając zgodnie z art. 93  ust. 3  pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP, zawiadamia, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia  zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP.

 
 Dokumenty do pobrania:
Zmieniony ( 09.08.2018. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
designed by made your web.com