Menu Content/Inhalt
Start arrow Zamówienia Publiczne arrow Archiwum zamówień publicznych arrow Rok 2017 arrow Unieważnienie postępowania - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa kanalizacji d
Unieważnienie postępowania - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa kanalizacji d Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
29.05.2017.
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 93  ust. 3  pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP,  że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Piekoszowskiej na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Malików wraz z odtworzeniem nawierzchni"

zostało unieważnione na podst. art 93 ust. 1 pkt 4 Pzp

 

 

 Dokumenty do pobrania:
Zmieniony ( 19.01.2018. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
designed by made your web.com