Menu Content/Inhalt
Start arrow Zamówienia Publiczne arrow Archiwum zamówień publicznych arrow Rok 2017 arrow Unieważnienie przetargu - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalające
Unieważnienie przetargu - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalające Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
16.02.2017.
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 92  ust. 1  pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej PZP,  że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:

Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na prowadzenie robót dla inwestycji pn.: Budowa i modernizacja sieci ścieżek rowerowych w Gminie Kielce jako element zrównoważonej mobilności miejskiej.
Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV

zostało unieważnione na podst. art 93 ust. 1 pkt 4 Pzp dla Zadania I, II, III oraz na podst. art 93 ust. 1 pkt 1 Pzp dla Zadania IV

 

 

 Dokumenty do pobrania:
Zmieniony ( 19.01.2018. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
designed by made your web.com